Lost in paradise - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jurgen en Heleen Van den Fonteyne / Van Assche - WaarBenJij.nu Lost in paradise - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jurgen en Heleen Van den Fonteyne / Van Assche - WaarBenJij.nu

Lost in paradise

Door: Jurgenenheleen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Heleen

21 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo iedereen,

al heel erg bedankt voor de leuke berichtjes. Echt tof om iets van jullie te horen!! Blijven doen :-)

Vrijdag hebben we die fietstocht in Bangkok gedaan en die was echt super. Een heel andere kant van de stad gezien: chinatown (enorm hectisch en chaotisch), de khlongs (zoals venetie maar in het oosten en veel armoede maar wel heel authentiek) en stel u voor: plantages en palmbomen in Bangkok!! En wat vooral leuk was, waren al de kindjes die "hello, hello" of "sawadee" roepen. Er is er zelfs eentje vanachter op mijn fiets gesprongen :-) 's Avonds zijn we gaan eten met mijn ma (Heleen), Egbert, Wouter en Elke in een vree tof restaurant en een glimp opgevangen van Patpong, de andere kant van Bangkok (jullie weten wel...)

Zaterdag een heel rustige dag gehad. Beetje shoppen en gaan zwemmen bij mijn ma en egbert (prachtige locatie). Ook Veerle (zus van Wouter is toegekomen en die trekt door naar Nepal). veel gelachen met die twee :-)

Zondag was dag van transport. Maar het was absoluut de moeite. We zijn namelijk met z'n viertjes richting Koh Chang vertrokken :-) :-) Het is hier echt prachtig! Helemaal zoals ik me een tropisch eiland had voorgesteld. Fantastisch sfeertje, leuk restaurant ontdekt met zicht op zee, vol hangmatten en lekker eten (jaja, tis tijd om jaloers te zijn :-) ), hutjes om in te slapen, veel palmbomen en heel veel zon. Vandaag hebben we scootertje gehuurd en eiland wat verkent. Leuk vissersdorpje, prachtig strand en op het einde een zonsondergang. Jaja, tis hier goed...

Morgen viereilandentour met snorkelen en kayak en dan gaan we van de boot gaan op zo'n klein eilandje waar er maar 3 uur elektriciteit is, back to basics dus. We gaan daar paar nachtjes blijven, dus binnen paar dagen horen jullie hoe het geweest is :-)

En nu ga ik stoppen want ben al weer veel te veel aan het kletsen, maar ja,jullie kennen mij he!!

Vele groetjes,

Jurgen en Heleen

  • 21 Januari 2008 - 13:12

    Vlaene:

    Ok, het klinkt allemaal zo mooi wat jullie daar zien/meemaken maar het feit dat we vrijdagavond "weeral" gewonnen hebben met de Duvels en dit met mezelf als keeper... dat MOET Jurgen toch heimwee doen krijgen... Zeg nu zelf, welke zonsondergang kan daar nu aan tippen!
    Ik heb trouwens ook klachten gekregen van de Irish Pub; die hun omzet is met 40% gedaald sinds Jurgen vertrokken is en die zien de komende 3 maanden dus zwart tegemoet. Ik probeer dat te compenseren maar ja, het is zwaar, heel zwaar. Surtout als je de zaterdagmorgen dan op cursus moet gaan. MAARRR alles voor de vrienden niewaar!

    Enfin, ben supercontent dat jullie avontuur zo fantastisch is! Hopelijk blijft het zo verder gaan. Alvast nog veel plezier samen.

    O ja... ik mis de wekelijkse mails van Jurgen met foto's van zijn konijn!

    Groetjes
    Vlaene

  • 21 Januari 2008 - 13:29

    CHRISTIAAN:

    HET DOET MIJ PLEZIER DAT JULLIE HET GOED GAAT HOU VOL EN MAAK ER NOG EEN SCHITTERENDE REIS VAN WIJ GAAN ZATERDAG NAAR DE TROUW VAN FLOKHOUT SPIJTIG DAT JULLIE NIET MEEKUNNEN GAAN DAARNA NOG IETS ETEN MET JURGEN EN DAFKE
    VERDER VELE GROETJES VAN BEER

  • 21 Januari 2008 - 13:37

    David:

    Elaba...
    Ja blijkbaar is het daar bijzonder goed...
    Ik zou dat eigenlijk kunnen gebruiken om te bekomen van het "handbalweekend"...
    D2 idd verloren en zondag heeft D1 niet kunnen bevestigen... (18-14 verloren in Desselgem).
    Je had ons mss kunnen helpen in verdediging maar het grootste probleem was de afwerking (op zijn minst 150 open kansen gemist)...
    Aangezien de afwerking ook niet je beste kant is...roep ik je nog niet terug ;)... Je mag dus nog enkele maanden genieten :d

    Groetjes

  • 21 Januari 2008 - 15:56

    Stefanie:

    hallo hallo blij te horen dat alles daar zo goed is !!! Terwijl jullie genieten van de zon ben ik aan het genieten van een authentieke Vlaemsche regenbui... en ja ik ben natuurlijk al stikjaloers!! We hebben op de koop toe ook nog verloren tegen Desselgem met 14-18 maar zijn gelukkig niet afgegaan. Al lekker gegeten? Blijf zeker foto's sturen echt prachtig en dan heb ik stof om weg te dromen tijdens de werkuren he... Veel plezier nog en nog veel toffe avonturen toegewenst. Ik ga ook maar stoppen met kletsen want mocht ik alles schrijven wat ik normaal uit mijn nek klets... Dikke knuffel en tot binnenkort!!

    Groetjes je partner in crime...

  • 21 Januari 2008 - 16:04

    Mama:

    Er is iets ergs gebeurd in Eeklo...Angelique en ik zijn groen uitgeslaan van jaloezie!!!
    We zijn blij dat jullie het zoooooo goed hebben met jullie tweetjes...tis leuk om zo snel een berichtje te krijgen en om foto's te zien. Hier is nog steeds alles dik in orde! Ook meme en pepe lezen jullie berichtjes...

    Nog heel veel reisplezier en tot mails!!

    Mama, Angelique en Matyas

  • 21 Januari 2008 - 17:29

    Melissa:

    hey,

    Ik ben blij af en toe wat te horen van jullie avonturen.
    Het weer ziet er in ieder geval beter uit dan hier.
    Maak er nog een fantastische reis van hé!

    p.s. Ik heb al beetje trouwstress!!

    Groetjes melissa

  • 21 Januari 2008 - 18:20

    Mollie:

    Hallo moatjes,
    Echt tof jullie van hieruit een beetje te kunnen volgen. Zou nog veel beter toffer zijn moesten we jullie van daaruit kunnen volgen é. Man dat ziet er daar zo mooi weertje uit jong. Dju jong. Maar hier wordt het ook met de dag beter ze. Meer en meer wind en regen hihi. Ja en wij hebben weer eens goed op ons doos gehad in Brasschaat é 18-9 verloren. Echte zonde. Allé genieten jullie maar verder é. Wij gaan genieten in ons zetelke van hehe.

    Vele groetjes xxx

  • 22 Januari 2008 - 19:42

    Joeri:

    Helabakes,

    Jullie hebben precies wel het groot lot gewonnen zo aan jullie reacties te zien. Gelijk heb je om er zo van te genieten, en geloof me het lukt jullie goed om ons jaloers te maken. Alleen al het weer, hier is het om te huilen; Vandaag is het toch efkes beter geweest, maar het zal niet lang duren. Sebiet krijgen we hier allemaal een depressie van al die leuke foto’s te zien en ik denk niet dat het aangenaam zou zijn om ons zo binnen 3 maanden aan te treffen. Uit armoe zijn we dan maar zelf reisboeken gaan halen om onze reis van deze zomer vast te leggen. Allé geniet er nog van en tot de volgende update. En moest er iets gebeuren in het exiting Eeklo-city laten we het jullie onmiddellijk weten. Maar bij jullie zal het wel veel leuker zijn zeker!

    Groetjes

    Annelies en Joeri xxx

  • 22 Januari 2008 - 20:28

    Pa:

    ik ben aan het doorslaan jurgen want heb morgen examen en het lukt me ni echt het is moeilyk en ik ben er byna zeker van da het daar beter is vele groetjes pa en christine

  • 23 Januari 2008 - 20:32

    Pa:

    ja examen is gedaan ben er nog goe uitgekomen groetjes pa en christine

  • 24 Januari 2008 - 08:40

    Carine:

    Hallo Heleen en Jurgen ,
    Zo te zien en horen hebben jullie het daar naar jullie zin, je zou van minder. Prachtig weer, mooie natuur en met jullie tweetjes! Wat moet een mens nog meer!
    Vond het een mooie afsluiter van je seizoen hoor die laatste match die je gespeeld hebt.Eindelijk eens een overwinning! En dan in de kleedkamer was de sfeer opperbest.
    Het is er inderdaad een stuk stiller op de training hoe zou dat komen? Mis je eigenlijk wel een beetje hoor! Die pivot die naar mijn hoek mikt waar ik steeds 10cm tekort voor ben.Of zou het aan iets anders liggen?
    Ga nu maar een beetje verder werken.Tot een volgend berichtje.
    Groetjes Carine

  • 25 Januari 2008 - 15:40

    Martine Mortreu:

    is echt heel tof van jullie om ons toch iets te laten meesmaken (lees kwijl).
    heel veel liefs,
    Martine Mortreu

  • 26 Januari 2008 - 10:25

    Tony:

    geachte bruno blijf daar maar ik kom ook af groentjes aan walter b en co

  • 26 Januari 2008 - 10:26

    Tony:

    en waar zijn de fotoooootje van de mooie vrouwen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Jurgen en Heleen

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 21839

Voorgaande reizen:

17 Januari 2016 - 09 Februari 2016

Back to Thailand

05 April 2011 - 03 Mei 2011

West USA

15 Januari 2008 - 22 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: