Like a lion in Zion... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jurgen en Heleen Van den Fonteyne / Van Assche - WaarBenJij.nu Like a lion in Zion... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jurgen en Heleen Van den Fonteyne / Van Assche - WaarBenJij.nu

Like a lion in Zion...

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Heleen

21 April 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

High folks,

Deze morgen wakker geworden met een sneeuwtapijt, ondertussen is het 26graden... en slechts 200km verder en 2000m lager, vandaar.

Ondertussen zijn we aangeland in Zion National Park, ergens in Utah...

Het blijft fantastisch reizen, gelukkig nog niemand ziek geworden, goed weer, en fantastische landschappen!

De Grand Canyon, Bryce, Zion... het wordt alleen maar beter, overmorgen trekken we naar Las Vegas! Wedden dat...

Subiet een lekkere hamburger eten, een biertje, en genieten... vooral dat!

Tot zover deze korte nieuwsflash!

Jurgen

• 22 April 2011 - 08:57

Tantje:

Man man man wat een leven! Geniet van de laatste!! xxx

• 24 April 2011 - 09:16

Saar:

Wat een killer foto van Yuna! Haha, zalig! Alsof nooit iets anders heeft gedaan dan trotten :-). Hasta Luego x

• 24 April 2011 - 11:52

Fien:

Super! Leuk om te lezen dat het zo goed gaat daar! Het vrije leven in een mobilhome is de max he! Gaan en staan waar je wil...mmmm, doet me serieus terugdenken aan mijn tijd in Nieuw Zeeland! Vooral die afstanden die je moet afleggen zonder ook maar iemand tegen te komen, maar anderzijds achter iedere bocht weer versteld te staan van de prachtige landschappen! Geniet geniet geniet, voor je het weet is't weer gedaan, maar 't blijven prachtige herinneringen! Veel plezier nog!! en voor mocht je het nog niet weten, wij hebben hier al 2 weken zomers weer! Ook leuk!