De spanning stijgt - Reisverslag uit Eeklo, België van Jurgen en Heleen Van den Fonteyne / Van Assche - WaarBenJij.nu De spanning stijgt - Reisverslag uit Eeklo, België van Jurgen en Heleen Van den Fonteyne / Van Assche - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt

Door: Jurgenenheleen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Heleen

02 Januari 2008 | België, Eeklo

Jaja, het is bijna zover! Over een kleine twee weken gaan we verre oorden opzoeken en het koude Belgie achter ons laten! Maar natuurlijk niet zonder aan jullie te denken. Op deze pagina zullen jullie al onze avonturen kunnen volgen! Op elk bericht kan je ook een reactie plaatsen. Dus schrijf er maar op los he, altijd leuk om iets van jullie te horen!

Groetjes,

Heleen en Jurgen

• 06 Januari 2008 - 12:09

Pp:

de achtergrond bij de foto had beter gekund maar misschien heb je dat expres gedaan omdat we nu de komende tijd alleen maar prachtige Thaise en god weet wat voor achtergronden krijgen.
    Ben zeer benieuwd naar alle verhalen.

pp

• 07 Januari 2008 - 16:10

Sharah:

ela, ik zal jullie zeker volgen via deze link al zou ik dat liever wel in het echt doen. Geniet ervan, en mij vooral nie te veel missen ;-) Xxx

• 07 Januari 2008 - 18:55

Jean Pierre:

we zullen julie missen zal wel vermageren nu groetjes en wees vooral voorzichtig papa en christine

• 08 Januari 2008 - 10:46

Ilse:

heel veel plezier! geniet ervan.

• 14 Januari 2008 - 09:51

David:

Vergeet niet aan je conditie te werken...
    Op zaterdag 26 april verwacht ik je in top vorm voor de laatste wedstrijd ;-)
    Ondertussen gaan de andere nog heel veel punten pakken om je niet te veel onder druk te zetten (dat je toch van je reis kan profiteren :p )

Veel plezier :-)

• 14 Januari 2008 - 10:58

Ann & Martine:

De afgelopen weken (maanden) zijn voorbijgevlogen mede dankzij jouw hulp op onze dienst. Geniet van elkaar, het mooie landschap en de interessante nieuwe contacten de komende weken. Groetjes ;-)

• 14 Januari 2008 - 15:24

Hélène:

Zaterdag na de match heb ik je niet kunnen zeggen: goeie reis en geniet ervan ;) Groetjes (de Franse)

• 14 Januari 2008 - 15:24

Jurgen & Co:

We wensen jullie ongelooflijk veel plezier, profiteer er maar eens goed van en zet die kookketel maar eens drie maanden een half uit je hoofd.
    Vele groeten van ons allemaal.

• 15 Januari 2008 - 10:00

Angelique En Matyas:

Natuurlijk wensen je (schone)zus (Angel) en (schone)broer (Matyas) jullie een fantastische reis toe! Zoals mama het al honderd keer heeft gezegd, wees voorzichtig en amuseer jullie te pletter e!!!
    We zullen je missen

Angel en Maty